توی دوره جامع طراحی رابط کاربری (UI) مارجین، در کنار یادگیری اصول طراحی بصری،
چیدمان، رنگها و تایپوگرافی، کلی مهارت کاربردی دیگه مثل کار با نرمافزارهای
طراحی، طراحی UI برای پلتفرمهای مختلف و حتی اصول روانشناسی کاربر رو هم یاد
میگیری که بتونی از یه طرح اولیه تا یه رابط کاربری بینقص، همهچیز رو به تنهایی
انجام بدی. با شرکت در این دوره، شما میتونید به یک طراح UI حرفهای تبدیل بشید و
در شرکتهای معتبر استخدام شده یا به صورت فریلنسر پروژههای طراحی UI انجام بدین.
بعد از تهیه دوره برا همیشه به محتوای دوره و آپدیت ها دسترسی
دارید.
ضمانت بازگشت وجه
تا 14 روز بعد از تهیه دوره، میتوانید هزینه دوره را بی چون و
چرا
باز پس گیرید.
26 ساعت آموزش مفید
کاملترین دوره آموزش طراحی رابط کاربری همراه با مثال های فراوان.
پروژه محور با انواع پروژهها
برای درک بهتر، هر بخش از آموزش را با یک یا چند پروژه تکمیل
میکنیم.
نمونه کار مهارت آموزان
فائقه حسینی طراح محصول Product Designer
آیدا محب پور طراح محصول Product Designer
مریم مستمند طراح محصول Product Designer
سرفصل های دوره آموزش UI
گام اول: پایههای طراحی تجربه کاربری
توی این گام، با مفاهیم کلیدی مثل تحقیق کاربر، پرسونا (شخصیت
فرضی کاربر)،
وایرفریمینگ (طراحی شماتیک)، پروتوتایپینگ (نمونهی اولیه)، نقشهی همدلی و تست
کاربردپذیری آشنا میشی. این مفاهیم، پایهی طراحی UX رو تشکیل میدن و دونستنشون
برای ساخت محصولاتی که نیازهای کاربرا رو برآورده کنه، خیلی مهمه.
6 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
شروع با طراحی تجربه کاربر
طراحی تجربه کاربر چیست
اصول طراحی تجربه کاربر
مقدمه ای بر نظریه رنگ ها
مقدمه ای بر تایپوگرافی
عناصر طراحی
عناصر طراحی رابط کاربر
ویژگی های رنگ
اصطلاحات تصویری
ویژگی های تصویر
تئوری و حرکت انیمیشن
اصطلاحات آیکون ها
مقدمه ای بر سایه ها
اصطلاحات تایپوگرافی
اصول و شیوه های طراحی
نظریه اصول طراحی
استفاده از اصول طراحی
طراحی اتمی توسط برد فراست
10 اکتشافی قابلیت استفاده توسط جیکوب نیلسن
دستگاه ها و چیدمان ها
مقدمه ای بر چیدمان طراحی
مقدمه ای بر گریدهای طراحی
دستگاه ها و اندازه های صفحه نمایش
کار کردن به عنوان طراح رابط و تجربه کاربری
نقش های رایج طراحان
موارد قابل تحویل طراح رابط کاربر
موارد قابل تحویل طراح تجربه کاربر
مقدمه ای بر یوایکس کپی
فرآیندهای طراحی و روش های تحقیق
مقدمه ای بر معماری اطلاعات
گام دوم: اصطلاحات طراحی
تو این گام درک جامعی از اجزای ضروری رابط کاربری (UI)، تعاریف تجربه کاربر (UX)،
تایپوگرافی، تئوری رنگ، تصاویر و اصطلاحات ترکیب طراحی به دست میارید. همچنین روشهای
طراحی UX رو یاد خواهید گرفت که دونستن اصطلاحات طراحی به شما کمک می کنه توی بحث ها
مشارکت کنید،دیدگاه و تصمیمات طراحی خودتون رو بیان کنید.
6 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
عناصر، اجزا و اصطلاحات مربوط به رابط کاربری
اجزای رایج رابط کاربری
اصول طراحی تجربه کاربر
عناصر تایپوگرافی
اصطلاحات مربوط به رنگ
مفاهیم و فرآیند های رایج طراحی
مفاهیم رایج طراحی
رشته های مختلف طراحی
فرآیندهای طراحی
طراحی در بازاریابی
اصطلاحات فنی و مرتبط با دستگاهها
مبانی ترکیب طراحی
اطصلاحات نمایشگر و دستگاه ها
اصطلاحات فنی رابط کاربری
گام سوم: تفکر طراحی
تو این گام به تعریف دقیق مسئله و ایدهپردازی میپردازید. ساخت نمونهی اولیه
(Prototype) و تست کردنش رو یاد میگیرید. همچنین مباحث پیشرفتهتری مثل رهبری تو تفکر
طراحی و طراحی پایدار (Sustainable Design) رو هم یاد میگیرید. که نشون میده چطور
تفکر طراحی باعث میشه راهحلهای طراحی پایدار و همهجانبه (Inclusive) داشته باشیم.
6 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
مبانی تفکر طراحی تعامل و همدلی
تفکر طراحی چیست؟
چگونه تفکر طراحی را در تیم خود معرفی کنیم
توسعه همدلی نسبت به کاربران شما
اجرای یک رویکرد طراحی همدلی محور
تعریف مسئله و ایده پردازی
ابزارهایی برای تعریف مسئله
تکنیک ها و چالش های ایده پردازی
بهترین روش ها برای جلسات ایده پردازی موثر
روش های اولویت بندی ایده ها
تسلط بر تفکر طراحی
نمونه سازی در تفکر طراحی
سنجش و تست در تفکر طراحی
رهبری طراحی تفکر
پایداری و اخلاق در تفکر طراحی
گام چهارم: یادگیری فیگما
تو این دوره جامع، از مفاهیم اولیه مثل آشنایی با محیط فیگما و ابزارهای اون گرفته تا
تکنیکهای پیشرفته مثل ساخت کامپوننتها، پروتوتایپینگ، کار تیمی و اشتراکگذاری امن
طرحها رو به صورت کامل یاد میگیری.
14 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
مبانی فیگما
نوار ابزار فیگما
واژگان فیگما
ستون های کناری راست و چپ فیگما
اشتراک گذاری و همکاری در فیگما
ایجاد لایهها در فیگما
اشکال ابتدایی در فیگما
اصلاح اشیا و آبجکت ها در فیگما
قاب یا فریم در فیگما
ماسک در فیگما
کار با لایهها در فیگما
اقدامات لایه ها
ترازبندی لایه ها
شبکه های چیدمان
متن و رسانه به عنوان لایه
رنگ، تصاویر و استایلدهی در فیگما
رنگها و گرادینت ها
استروک در فیگما
اصلاح تصاویر در فیگما
سایهها و تارکردنها
تایپوگرافی در فیگما
ویژگی های متن در فیگما
کار کردن با متن در فیگما
فهرست ها و پاراگراف ها در فیگما
آتو لیاوت و کامپوننتها
پروتوتایپ و انیمیشن ها در فیگما
آتو لی اوت و کامپوننت ها در فیگما
ورینت ها در فیگما
اجرای دو پروژه وبسایت و اپلیکیشن
گام پنجم: طراحی رابط کاربر
هدف اینه که یاد بگیریم چطور از اجزای مختلف رابط کاربری (UI) به شکل درست و اصولی
استفاده کنیم تا رابطهایی بسازیم که هم ظاهرشون جذاب باشه و هم کار کردن باهاشون برای
کاربر لذتبخش باشه این شامل یادگیری اجزای اصلی و پایهای رابط کاربری و همینطور اجزای
پیشرفتهتر میشه، اونم با رعایت اصول و استانداردهای طراحی.
14 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
تعاریف کامپوننت ها، آناتومی و حالات
تعاریف کامپوننت رایج رابط کاربری
آناتومی اجزای رابط کاربری
حالت های کامپوننت های رابط کاربری
انواع دکمه های در رابط کاربری
معرفی دکمه های رابط کاربری
سبک های رایج دکمه های رابط کاربری
بهترین روش ها برای طراحی دکمه های رابط کاربری
بهترین روش ها برای طراحی برچسب دکمه های رابط کاربری
کنترل های انتخاب
مقدمه ای بر کنترل های انتخاب رابط کاربری
بهترین روش ها برای طراحی کنترل های انتخاب
معرفی اسلایدر رابط کاربری
بهترین روشها برای طراحی اسلایدر رابط کاربری
معرفی انتخابگر های رابط کاربری
ورودی ها و فرم ها
معرفی اینپوت ها
استفاده از ورودی ها در رابط کاربری
بهترین روش ها برای طراحی ورودی های رابط کاربری
معرفی فرم ها در طراحی رابط کاربری
بهترین روش های طراحی فرم
معرفی نشانگر های پیشرفت در رابط کاربری
کارت ها، منوها و مودال ها
معرفی کارت ها در طراحی رابط کاربری
بهترین شیوه طراحی کارت ها در رابط کاربری
معرفی منوها در رابط کاربری
بهترین روش طراحی منو در رابط کاربری
معرفی مودال ها در رابط کاربری
بهترین روش طراحی مودال در رابط کاربری
معرفی آیکون ها در رابط کاربری
معرفی نشانگرهای رابط کاربری
کامپوننت های حمایتی
معرفی تولتیپ ها در رابط کاربری
معرفی اعلانهای رابط کاربری
بهترین روش طراحی اعلان در رابط کاربری
معرفی جداکننده ها در رابط کاربری
معرفی لود کننده ها در رابط کاربری
بهترین روش طراحی مودال در رابط کاربری
معرفی چیپ ها در رابط کاربری
بهترین روش ها برای طراحی شبکه ها
سازماندهی و تجسم داده ها
معرفی لیست ها در رابط کاربری
بهترین روش طراحی لیست ها در رابط کاربری
آکاردئون های رابط کاربر اصول و بهترین روش ها
معرفی جداول در رابط کاربری
بهترین شیوه طراحی جدول در رابط کاربری
معرفی نمودار ها در طراحی رابط کابری
بهترین روش طراحی نمودار در رابط کاربری
کامپوننت های ناوبری و پیمایش
معرفی عملکرد جستجو در رابط کاربری
بهترین روش طراحی عملکرد جستجو در رابط کاربری
معرفی بردکرامب در رابط کاربری
بهترین روش طراحی بردکرامب رابط کاربری
معرفی تب ها در پیمایش رابط کاربری
بهترین روش طراحی تب در رابط کاربری
معرفی صفحه بندی در رابط کاربری
بهترین روش طراحی صفحه بندی در رابط کاربری
کامپوننت های ساختار صفحه
معرفی هدر در رابط کاربری
بهترین روش طراحی هدر در رابط کاربری
معرفی فوتر در رابط کاربری
بهترین روش طراحی فوتر در رابط کاربری
گام ششم: رنگ؛ یکبار برای همیشه
بیاید در مورد روانشناسی رنگ تو طراحی صحبت کنیم و ببینیم چطور میشه ازش به طور مؤثر
برای برانگیختن احساسات و تأثیرگذاری روی رفتار آدما استفاده کرد. توی این گام رابطه
بین رنگ و احساسات و رابطهی بین رنگ و برندینگ رو تحلیل میکنیم تا بفهمیم چطور از رنگ
به عنوان یه ابزار قدرتمند تو طراحی استفاده کنیم.
6 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
مبانی تئوری رنگ
چگونه رنگ بر خلق و خو و احساسات تأثیر می گذارد
خواص و ادراک رنگ
معانی سنتی رنگ ها
تفاوت های فرهنگی در معانی و درک رنگ
ترکیبات و تاثیرات رنگ ها
چگونه رنگ ها بر روحیه ما تأثیر می گذارند
تاثیرگذاری بر خلق و خو با ترکیب رنگ ها
پیش فرض های ترکیب رنگ
شخصیت های طرح رنگ
زمینه رنگ
کار کردن با رنگ ها
استفاده از رنگ ها در برندسازی
تاثیرگذاری بر رفتار با رنگ
تست ترکیب رنگ ها
ساخت پالت رنگی
گام هفتم: الگوهای رایج طراحی
بیاید پرکاربردترین و قابلاستفادهترین الگوهای طراحی رو تو طراحی محصول بررسی کنیم و
یاد بگیریم چطور این الگوها رو به شکل موفقیتآمیز پیادهسازی کنیم . توی این گام یاد
میگیریم چطور اطلاعات پیچیده رو به شکل بصری و قابل فهم نشون بدیم و همچنین مراحل
پرداخت رو ساده و روان کنیم تا کاربرا رو راضی و درگیر محصول نگه داریم.
6 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
ورود کاربران
مبانی و بهترین روش های طراحی صفحات لندینگ پیج
مبانی و بهترین روش های طراحی جریان ورود و ثبت نام
مبانی و بهترین روش های ورود کاربر
درخواست مجوز از کاربران
ارتباط با کاربران
جمع آوری ایمیل های کاربران
مبانی و بهترین روش ها طراحی ایمیل
مبانی و بهترین روش طراحی چت و پیام
مبانی و بهترین روش های طراحی بخش نظرات
الگوهای داده
مبانی و بهترین روش های طراحی داشبورد
مبانی و بهترین روش های طراحی فیلتر کردن و مرتب سازی
اصول و بهترین روش های طراحی وضعیت های خالی
الگوهای تبدیل
مبانی و بهترین روش های طراحی صفحات قیمت گذاری
مبانی و بهترین روش های طراحی صفحه سبد خرید
مبانی و بهترین روش های طراحی صفحه پرداخت
مبانی و بهترین روش های طراحی صفحه رزرو
تعامل و مدیریت
مبانی و بهترین روش های طراحی فیدهای فعالیت
مبانی و بهترین روش های طراحی صفحه تنظیمات
مبانی و بهترین بخش راهنما و بازخورد
گام هشتم: طراحی رابط کاربری موبایل
توی این گام مهارتهای پایهای که برای یه طراح موبایل حرفهای شدن لازمه رو یاد
میگیری. با اصول طراحی موبایل و دستورالعملهای رابط کاربری برای سیستمعاملهای iOS و
اندروید و طراحی ریسپانسیو شروع میکنیم و به جزئیات طراحی برای دستگاههای موبایل مثل
تفاوتهای پلتفرمها و طراحی برای اندازههای مختلف صفحه نمایش میپردازیم.
6 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
مبانی طراحی رابط کاربری موبایل
طراحی ویژه رابط کاربری موبایل
طراحی ریسپانسیو در مقابل طراحی آداپتیو
مبانی طراحی بومی موبایل
رابط و تجربه کاربری موبایل
اطلاعات موبایل و کامپوننت های کانتینر
ناوبری موبایل و کامپوننت های ورودی
طراحی اجزای کنترلی انتخاب در موبایل
طراحی چیدمان موبایل
تضمین دسترسی به موبایل
عملکرد و تعاملات خاص موبایل
الگو های موبایل
طراحی ورود به سیستم موبایل، ثبت نام و سایر فرم ها
اصول آنبوردینگ موبایل
طراحی ناوبری موبایل
طراحی تنظیمات موبایل
طراحی اعلان ها و دیالوگ های موبایل
گردش کار طراحی موبایل
برنامه ریزی جریان اپلیکیشن موبایل
وایرفریم موبایل
پروتوتایپ موبایل
آماده سازی برای اپ استور و گوگل پلی
تست های موبایل
پلتفرم ها و دستگاه ها
طراحی اپلیکیشن های ios
طراحی اپلیکیشن های android
طراحی ویژه تبلت
طراحی ویژه پوشیدنی ها
واقعیت افزوده و طراحی موبایل
گام نهم: طراحی وایرفریم
یاد میگیریم چطور وایرفریم رو به جریان کاری طراحیمون اضافه
کنیم تا مطمئن بشیم تجربهی کاربری فوقالعادهای رو ارائه میدیم. وایرفریم مثل یه
نقشهی اولیه است که نشون میده المانهای مختلف یه صفحه کجا قرار میگیرن. همچنین
"وایرفلو" که نشون میده کاربر چطور بین صفحات مختلف حرکت میکنه رو هم تو فرایند
طراحیمون جا بدیم.
6 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
شروع با طراحی تجربه کاربر
طراحی تجربه کاربر چیست
اصول طراحی تجربه کاربر
مقدمه ای بر نظریه رنگ ها
مقدمه ای بر تایپوگرافی
عناصر طراحی
عناصر طراحی رابط کاربر
ویژگی های رنگ
اصطلاحات تصویری
ویژگی های تصویر
تئوری و حرکت انیمیشن
اصطلاحات آیکون ها
مقدمه ای بر سایه ها
اصطلاحات تایپوگرافی
اصول و شیوه های طراحی
نظریه اصول طراحی
استفاده از اصول طراحی
طراحی اتمی توسط برد فراست
10 اکتشافی قابلیت استفاده توسط جیکوب نیلسن
دستگاه ها و چیدمان ها
مقدمه ای بر چیدمان طراحی
مقدمه ای بر گریدهای طراحی
دستگاه ها و اندازه های صفحه نمایش
کار کردن به عنوان طراح رابط و تجربه کاربری
نقش های رایج طراحان
موارد قابل تحویل طراح رابط کاربر
موارد قابل تحویل طراح تجربه کاربر
مقدمه ای بر یوایکس کپی
فرآیندهای طراحی و روش های تحقیق
مقدمه ای بر معماری اطلاعات
درباره مدرس
سپهر یونسی
بیش از 7 سال تجربه طراحی محصول در دوره جامع طراحی محصول مارجین؛ تو این دوره
نمیخوام
فقط تئوری درس بدم، بلکه میخوام تجربههای واقعیم تو پروژههای مختلف رو باهاتون در
میون بذارم. قراره با هم روی کیسهای واقعی کار کنیم و ببینیم چطور میشه یه ایده رو به
یه محصول موفق تبدیل کرد. اگه دنبال یه آموزش کاربردی و عملی هستین، این دوره
دقیقاً همون چیزیه که دنبالشین.
مدیر و موسس آکادمی مارجین
نویسنده کتاب رابط کاربری سئوبیس
بیش از 5 سال سابقه آموزش
مجری بیش از 80 پروژه طراحی محصولات مختلف
ابزار های آموزش داده شده در دوره
نظر مهارت آموزان دوره طراحی محصول
من دوره طراحی محصول یا همون UI,UX دیزاین رو در مارجین شرکت کردم.
طبقه بندی سرفصل
های آموزشی و ترتیب صحیح آموزش باعث شد به ساده ترین حالت ممکن این مطالب رو بدون
هیچ پیش نیازی یاد بگیرم و برا بازار آکار آماده بشم.
در نهایت یکی از کاربردی ترین
دوره هایی بود که تا الان شرکت کردم.
فائقه حسینی طراح محصول Product Designer
دوره به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای هست. از نکات مثبت دوره پروژه محور بودن، تجربه
بالای مدرس، نظم برنامه ریزی کلاس و ارائه سرفصل ها به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای؛
نحوه ارائه مطالب به این صورته که بعد از هر جلسه تمرین مربوطه داده میشه و سپس
توسط مدرس به صورت کامل برسی و رفع اشکال میشه.
مریم مستمند طراح محصول Product Designer
من دوره طراحی محصول یا همون UI,UX دیزاین رو در مارجین شرکت کردم.
طبقه بندی سرفصل
های آموزشی و ترتیب صحیح آموزش باعث شد به ساده ترین حالت ممکن این مطالب رو بدون
هیچ پیش نیازی یاد بگیرم و برا بازار آکار آماده بشم.
در نهایت یکی از کاربردی ترین
دوره هایی بود که تا الان شرکت کردم.
فائقه حسینی طراح محصول Product Designer
صحبتی با دانشجویان دوره
واقعیت اینه که مسیر حرفهای شدن تو هر زمینهای، تلاش و پشتکار میخواد. اما اگه به طراحی
رابط کاربری علاقه دارین و براش وقت بذارین، میتونین به درآمد خوبی برسین. یه طراح رابط
کاربری تازهکار معمولا بین ۱۲ تا ۱۸ میلیون، یه طراح سطح متوسط بین ۱۸ تا ۲6 میلیون و یه
طراح حرفهای و با تجربه میتونه بالای ۳۵ میلیون در ماه درآمد داشته باشه. البته اینا فقط
یه تخمین حدودی هستن و میزان درآمد واقعی به عوامل مختلفی مثل شرکت، شهر، مهارتها و
پروژههایی که انجام میدین بستگی داره.
اینجا قراره با هم، نه فقط ظاهر قضیه، بلکه اصول و مبانی طراحی رابط کاربری رو به صورت عمقی
و اصولی یاد بگیریم. این دوره، عصارهی سالها تجربهی من تو بازار کار واقعی، کار روی
پروژههای مختلف، از استارتاپهای کوچیک گرفته تا شرکتهای بزرگ، هم پروژههای موفق و هم
شکستخوردهست. هر چی تو این سالها یاد گرفتم، بدون هیچ کم و کاستی، تو این دوره جمع کردم
تا شما دیگه لازم نباشه همون راهها رو دوباره طی کنین و اشتباهات من رو تکرار کنین.
طراحی رابط کاربری، یه مهارت عملیه و با تئوریخوندن خالی چیزی یاد نمیگیرین. تا وقتی دست
به کار نشین و تمرین نکنین، نمیتونین پیشرفت کنین. پس اگه واقعاً مصمم هستین که تو این
زمینه حرفهای بشین، باید براش وقت و انرژی بذارین.
اما یه خبر خیلی خوب هم دارم. با اطمینان کامل میتونم بگم که این دوره، یکی از جامعترین و
کاملترین دورههای آموزش طراحی رابط کاربری تو ایرانه. سرفصلها و ساختار دوره کاملاً
استاندارد و بهروز هستن و از منابع معتبر جهانی مثل Nielsen Norman Group، Uxcel و
Interaction Design Foundation الهام گرفته شده. پس خیالتون از کیفیت محتوا کاملاً راحت
باشه.
تو این دوره، فقط به مباحث ظاهری و گرافیکی رابط کاربری اکتفا نمیکنیم. بلکه به صورت عمیق
به مباحثی مثل روانشناسی رنگها، تایپوگرافی، طراحی آیکون، طراحی رابط کاربری برای
پلتفرمهای مختلف (موبایل، وب، دسکتاپ)، اصول طراحی تعاملی (Interaction Design)، تست
کاربردپذیری و خیلی موارد دیگه میپردازیم. اینطوری یه دیدگاه ۳۶۰ درجه و کامل از طراحی
رابط کاربری بهتون میدیم تا بتونین به عنوان یه طراح رابط کاربری حرفهای تو هر شرکتی
مشغول به کار بشین، به صورت فریلنسری پروژه بگیرین یا حتی کسبوکار خودتون رو تو این زمینه
راهاندازی کنین.
خلاصه، اگه واقعاً میخواین یه طراح رابط کاربری حرفهای و موفق بشین و حاضرید براش تلاش
کنین، این دوره میتونه یه سکوی پرتاب عالی برای شما باشه. من و تیمم مشتاقانه منتظرتون
هستیم.
طراح رابط کاربری (UI Designer) بر روی ظاهر و چیدمان عناصر بصری یک محصول
دیجیتال تمرکز داره که رابط کاربری زیبا، سازگار و
کاربرپسند بسازه. طراح تجربه کاربری (UX Designer) بیشتر به فرآیندها و احساسات
کاربران توجه داره و سعی میکنه با تحقیق، تست و بهبود تعاملات، تجربه کلی
کاربر رو بهینه کنه. در مقابل، طراح محصول (Product Designer) نقش گستردهتری
داره و هر دو جنبه UI و UX را در کنار درک نیازهای کسبوکار و اهداف محصول در
نظر میگیره تا یه راهحل جامع و موثر ارائه بده.
شرایط پرداخت اقساطی چجوریه؟
ثبتنام اقساطی ساده و آسان و بدون نیاز به چک یا سفته یا ضامنه. از بخش
ثبتنام، پرداخت اقساطی رو انتخاب کنین، توی این حالت شما نیمی از هزینه دوره
رو میپردازین و توی دوره ثبت نام میشین و نیمه دیگه هزینه دوره رو یک ماه بعد
پرداخت میکنید.
میتونیم گروهی ثبت نام کنیم؟
بله؛ و توی این حالت از تخفیف گروهی نیز بهره مند میشید به این صورت که ثبت نام
از۳ تا ۵ نفر به صورت همزمان : ۲۵٪ تخفیف شاملتون میشه برا هر نفر.
ثبت نام دوره آموزش طراحی رابط کاربر UI
آخرین بروزرسانی: 20 بهمن 1403
بازگشت وجه: تا 14 روز پس از تهیه دوره
رویکرد: پروژه محور با چالش های واقعی
رابط کاربری رو با تمام وجود درک میکنید
بهترین مسیر ایده پردازی و اجرای پروژه های ui
طراحی بر اساس نیاز پروژه و استانداردهای بین المللی
طراحی رابط کاربری (UI Design) دقیقاً همون چیزیه که ظاهر و حس یه محصول دیجیتال رو میسازه، مثل یه
سایت، یه اپلیکیشن موبایل یا حتی یه نرمافزار کامپیوتر. یه طراح رابط کاربری خوب، مثل یه معمارِ
دنیای دیجیتال، هم به زیبایی و جذابیت محصول فکر میکنه و هم به اینکه کار کردن باهاش چقدر راحته.
یعنی چیدمان دکمهها، رنگها، فونتها، عکسها و هر چیزی که کاربر میبینه و باهاش تعامل داره، زیر
نظر یه طراح رابط کاربری حرفهای شکل میگیره. هدف اصلی اینه که کاربرا بدون هیچ دردسری بتونن با
محصول ارتباط برقرار کنن و تجربهی لذتبخشی داشته باشن. در واقع، طراحی رابط کاربری پلی بین کاربر
و تکنولوژی میسازه و باعث میشه استفاده از دنیای دیجیتال برای همه آسونتر و لذتبخشتر بشه.