دوره جامع
طراحی UI,UX در شیراز، همه چیزی که برای تبدیل شدن به یک طراح حرفهای نیاز
داری رو
بهت یاد میده. توی این دوره علاوه بر مهارت طراحی رابط کاربری UI و تجربه کاربری
UX کلی مهارت کاربردی دیگه مثل
تحقیق بازار، استراتژی محصول، و حتی اصول
اولیهی کدنویسی رو هم یاد میگیری که بتونی همه مراحل از ایده اولیه تا محصول
نهایی رو انجام بدی.
بعد از تهیه دوره برا همیشه به محتوای دوره و آپدیت ها دسترسی
دارید.
ضمانت بازگشت وجه
تا 14 روز بعد از تهیه دوره، میتوانید هزینه دوره را بی چون و
چرا
باز پس گیرید.
48 ساعت آموزش مفید
کاملترین دوره طراحی محصول که علاوه بر ui ux به مهارت های مجاور
نیز پرداختیم.
پروژه محور با انواع پروژهها
برای درک بهتر، هر بخش از آموزش را با یک یا چند پروژه تکمیل
میکنیم.
نمونه کار مهارت آموزان
فائقه حسینی طراح محصول Product Designer
آیدا محب پور طراح محصول Product Designer
مریم مستمند طراح محصول Product Designer
سرفصل های دوره طراحی UI UX شیراز
گام اول: پایههای طراحی تجربه کاربری
توی این گام، با مفاهیم کلیدی مثل تحقیق کاربر، پرسونا (شخصیت
فرضی کاربر)،
وایرفریمینگ (طراحی شماتیک)، پروتوتایپینگ (نمونهی اولیه)، نقشهی همدلی و تست
کاربردپذیری آشنا میشی. این مفاهیم، پایهی طراحی UX رو تشکیل میدن و دونستنشون
برای ساخت محصولاتی که نیازهای کاربرا رو برآورده کنه، خیلی مهمه.
6 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
شروع با طراحی تجربه کاربر
طراحی تجربه کاربر چیست
اصول طراحی تجربه کاربر
مقدمه ای بر نظریه رنگ ها
مقدمه ای بر تایپوگرافی
عناصر طراحی
عناصر طراحی رابط کاربر
ویژگی های رنگ
اصطلاحات تصویری
ویژگی های تصویر
تئوری و حرکت انیمیشن
اصطلاحات آیکون ها
مقدمه ای بر سایه ها
اصطلاحات تایپوگرافی
اصول و شیوه های طراحی
نظریه اصول طراحی
استفاده از اصول طراحی
طراحی اتمی توسط برد فراست
10 اکتشافی قابلیت استفاده توسط جیکوب نیلسن
دستگاه ها و چیدمان ها
مقدمه ای بر چیدمان طراحی
مقدمه ای بر گریدهای طراحی
دستگاه ها و اندازه های صفحه نمایش
کار کردن به عنوان طراح رابط و تجربه کاربری
نقش های رایج طراحان
موارد قابل تحویل طراح رابط کاربر
موارد قابل تحویل طراح تجربه کاربر
مقدمه ای بر یوایکس کپی
فرآیندهای طراحی و روش های تحقیق
مقدمه ای بر معماری اطلاعات
گام دوم: اصطلاحات طراحی
تو این گام درک جامعی از اجزای ضروری رابط کاربری (UI)، تعاریف تجربه کاربر (UX)،
تایپوگرافی، تئوری رنگ، تصاویر و اصطلاحات ترکیب طراحی به دست میارید. همچنین روشهای
طراحی UX رو یاد خواهید گرفت که دونستن اصطلاحات طراحی به شما کمک می کنه توی بحث ها
مشارکت کنید،دیدگاه و تصمیمات طراحی خودتون رو بیان کنید.
6 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
عناصر، اجزا و اصطلاحات مربوط به رابط کاربری
اجزای رایج رابط کاربری
اصول طراحی تجربه کاربر
عناصر تایپوگرافی
اصطلاحات مربوط به رنگ
مفاهیم و فرآیند های رایج طراحی
مفاهیم رایج طراحی
رشته های مختلف طراحی
فرآیندهای طراحی
طراحی در بازاریابی
اصطلاحات فنی و مرتبط با دستگاهها
مبانی ترکیب طراحی
اطصلاحات نمایشگر و دستگاه ها
اصطلاحات فنی رابط کاربری
گام سوم: تفکر طراحی
تو این گام به تعریف دقیق مسئله و ایدهپردازی میپردازید. ساخت نمونهی اولیه
(Prototype) و تست کردنش رو یاد میگیرید. همچنین مباحث پیشرفتهتری مثل رهبری تو تفکر
طراحی و طراحی پایدار (Sustainable Design) رو هم یاد میگیرید. که نشون میده چطور
تفکر طراحی باعث میشه راهحلهای طراحی پایدار و همهجانبه (Inclusive) داشته باشیم.
6 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
مبانی تفکر طراحی تعامل و همدلی
تفکر طراحی چیست؟
چگونه تفکر طراحی را در تیم خود معرفی کنیم
توسعه همدلی نسبت به کاربران شما
اجرای یک رویکرد طراحی همدلی محور
تعریف مسئله و ایده پردازی
ابزارهایی برای تعریف مسئله
تکنیک ها و چالش های ایده پردازی
بهترین روش ها برای جلسات ایده پردازی موثر
روش های اولویت بندی ایده ها
تسلط بر تفکر طراحی
نمونه سازی در تفکر طراحی
سنجش و تست در تفکر طراحی
رهبری طراحی تفکر
پایداری و اخلاق در تفکر طراحی
گام چهارم: یادگیری فیگما
تو این دوره جامع، از مفاهیم اولیه مثل آشنایی با محیط فیگما و ابزارهای اون گرفته تا
تکنیکهای پیشرفته مثل ساخت کامپوننتها، پروتوتایپینگ، کار تیمی و اشتراکگذاری امن
طرحها رو به صورت کامل یاد میگیری.
14 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
مبانی فیگما
نوار ابزار فیگما
واژگان فیگما
ستون های کناری راست و چپ فیگما
اشتراک گذاری و همکاری در فیگما
ایجاد لایهها در فیگما
اشکال ابتدایی در فیگما
اصلاح اشیا و آبجکت ها در فیگما
قاب یا فریم در فیگما
ماسک در فیگما
کار با لایهها در فیگما
اقدامات لایه ها
ترازبندی لایه ها
شبکه های چیدمان
متن و رسانه به عنوان لایه
رنگ، تصاویر و استایلدهی در فیگما
رنگها و گرادینت ها
استروک در فیگما
اصلاح تصاویر در فیگما
سایهها و تارکردنها
تایپوگرافی در فیگما
ویژگی های متن در فیگما
کار کردن با متن در فیگما
فهرست ها و پاراگراف ها در فیگما
آتو لیاوت و کامپوننتها
پروتوتایپ و انیمیشن ها در فیگما
آتو لی اوت و کامپوننت ها در فیگما
ورینت ها در فیگما
اجرای دو پروژه وبسایت و اپلیکیشن
گام پنجم: طراحی رابط کاربر
هدف اینه که یاد بگیریم چطور از اجزای مختلف رابط کاربری (UI) به شکل درست و اصولی
استفاده کنیم تا رابطهایی بسازیم که هم ظاهرشون جذاب باشه و هم کار کردن باهاشون برای
کاربر لذتبخش باشه این شامل یادگیری اجزای اصلی و پایهای رابط کاربری و همینطور اجزای
پیشرفتهتر میشه، اونم با رعایت اصول و استانداردهای طراحی.
14 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
تعاریف کامپوننت ها، آناتومی و حالات
تعاریف کامپوننت رایج رابط کاربری
آناتومی اجزای رابط کاربری
حالت های کامپوننت های رابط کاربری
انواع دکمه های در رابط کاربری
معرفی دکمه های رابط کاربری
سبک های رایج دکمه های رابط کاربری
بهترین روش ها برای طراحی دکمه های رابط کاربری
بهترین روش ها برای طراحی برچسب دکمه های رابط کاربری
کنترل های انتخاب
مقدمه ای بر کنترل های انتخاب رابط کاربری
بهترین روش ها برای طراحی کنترل های انتخاب
معرفی اسلایدر رابط کاربری
بهترین روشها برای طراحی اسلایدر رابط کاربری
معرفی انتخابگر های رابط کاربری
ورودی ها و فرم ها
معرفی اینپوت ها
استفاده از ورودی ها در رابط کاربری
بهترین روش ها برای طراحی ورودی های رابط کاربری
معرفی فرم ها در طراحی رابط کاربری
بهترین روش های طراحی فرم
معرفی نشانگر های پیشرفت در رابط کاربری
کارت ها، منوها و مودال ها
معرفی کارت ها در طراحی رابط کاربری
بهترین شیوه طراحی کارت ها در رابط کاربری
معرفی منوها در رابط کاربری
بهترین روش طراحی منو در رابط کاربری
معرفی مودال ها در رابط کاربری
بهترین روش طراحی مودال در رابط کاربری
معرفی آیکون ها در رابط کاربری
معرفی نشانگرهای رابط کاربری
کامپوننت های حمایتی
معرفی تولتیپ ها در رابط کاربری
معرفی اعلانهای رابط کاربری
بهترین روش طراحی اعلان در رابط کاربری
معرفی جداکننده ها در رابط کاربری
معرفی لود کننده ها در رابط کاربری
بهترین روش طراحی مودال در رابط کاربری
معرفی چیپ ها در رابط کاربری
بهترین روش ها برای طراحی شبکه ها
سازماندهی و تجسم داده ها
معرفی لیست ها در رابط کاربری
بهترین روش طراحی لیست ها در رابط کاربری
آکاردئون های رابط کاربر اصول و بهترین روش ها
معرفی جداول در رابط کاربری
بهترین شیوه طراحی جدول در رابط کاربری
معرفی نمودار ها در طراحی رابط کابری
بهترین روش طراحی نمودار در رابط کاربری
کامپوننت های ناوبری و پیمایش
معرفی عملکرد جستجو در رابط کاربری
بهترین روش طراحی عملکرد جستجو در رابط کاربری
معرفی بردکرامب در رابط کاربری
بهترین روش طراحی بردکرامب رابط کاربری
معرفی تب ها در پیمایش رابط کاربری
بهترین روش طراحی تب در رابط کاربری
معرفی صفحه بندی در رابط کاربری
بهترین روش طراحی صفحه بندی در رابط کاربری
کامپوننت های ساختار صفحه
معرفی هدر در رابط کاربری
بهترین روش طراحی هدر در رابط کاربری
معرفی فوتر در رابط کاربری
بهترین روش طراحی فوتر در رابط کاربری
گام ششم: رنگ؛ یکبار برای همیشه
بیاید در مورد روانشناسی رنگ تو طراحی صحبت کنیم و ببینیم چطور میشه ازش به طور مؤثر
برای برانگیختن احساسات و تأثیرگذاری روی رفتار آدما استفاده کرد. توی این گام رابطه
بین رنگ و احساسات و رابطهی بین رنگ و برندینگ رو تحلیل میکنیم تا بفهمیم چطور از رنگ
به عنوان یه ابزار قدرتمند تو طراحی استفاده کنیم.
6 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
مبانی تئوری رنگ
چگونه رنگ بر خلق و خو و احساسات تأثیر می گذارد
خواص و ادراک رنگ
معانی سنتی رنگ ها
تفاوت های فرهنگی در معانی و درک رنگ
ترکیبات و تاثیرات رنگ ها
چگونه رنگ ها بر روحیه ما تأثیر می گذارند
تاثیرگذاری بر خلق و خو با ترکیب رنگ ها
پیش فرض های ترکیب رنگ
شخصیت های طرح رنگ
زمینه رنگ
کار کردن با رنگ ها
استفاده از رنگ ها در برندسازی
تاثیرگذاری بر رفتار با رنگ
تست ترکیب رنگ ها
ساخت پالت رنگی
گام هفتم: الگوهای رایج طراحی
بیاید پرکاربردترین و قابلاستفادهترین الگوهای طراحی رو تو طراحی محصول بررسی کنیم و
یاد بگیریم چطور این الگوها رو به شکل موفقیتآمیز پیادهسازی کنیم . توی این گام یاد
میگیریم چطور اطلاعات پیچیده رو به شکل بصری و قابل فهم نشون بدیم و همچنین مراحل
پرداخت رو ساده و روان کنیم تا کاربرا رو راضی و درگیر محصول نگه داریم.
6 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
ورود کاربران
مبانی و بهترین روش های طراحی صفحات لندینگ پیج
مبانی و بهترین روش های طراحی جریان ورود و ثبت نام
مبانی و بهترین روش های ورود کاربر
درخواست مجوز از کاربران
ارتباط با کاربران
جمع آوری ایمیل های کاربران
مبانی و بهترین روش ها طراحی ایمیل
مبانی و بهترین روش طراحی چت و پیام
مبانی و بهترین روش های طراحی بخش نظرات
الگوهای داده
مبانی و بهترین روش های طراحی داشبورد
مبانی و بهترین روش های طراحی فیلتر کردن و مرتب سازی
اصول و بهترین روش های طراحی وضعیت های خالی
الگوهای تبدیل
مبانی و بهترین روش های طراحی صفحات قیمت گذاری
مبانی و بهترین روش های طراحی صفحه سبد خرید
مبانی و بهترین روش های طراحی صفحه پرداخت
مبانی و بهترین روش های طراحی صفحه رزرو
تعامل و مدیریت
مبانی و بهترین روش های طراحی فیدهای فعالیت
مبانی و بهترین روش های طراحی صفحه تنظیمات
مبانی و بهترین بخش راهنما و بازخورد
گام هشتم: طراحی رابط کاربری موبایل
توی این گام مهارتهای پایهای که برای یه طراح موبایل حرفهای شدن لازمه رو یاد
میگیری. با اصول طراحی موبایل و دستورالعملهای رابط کاربری برای سیستمعاملهای iOS و
اندروید و طراحی ریسپانسیو شروع میکنیم و به جزئیات طراحی برای دستگاههای موبایل مثل
تفاوتهای پلتفرمها و طراحی برای اندازههای مختلف صفحه نمایش میپردازیم.
6 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
مبانی طراحی رابط کاربری موبایل
طراحی ویژه رابط کاربری موبایل
طراحی ریسپانسیو در مقابل طراحی آداپتیو
مبانی طراحی بومی موبایل
رابط و تجربه کاربری موبایل
اطلاعات موبایل و کامپوننت های کانتینر
ناوبری موبایل و کامپوننت های ورودی
طراحی اجزای کنترلی انتخاب در موبایل
طراحی چیدمان موبایل
تضمین دسترسی به موبایل
عملکرد و تعاملات خاص موبایل
الگو های موبایل
طراحی ورود به سیستم موبایل، ثبت نام و سایر فرم ها
اصول آنبوردینگ موبایل
طراحی ناوبری موبایل
طراحی تنظیمات موبایل
طراحی اعلان ها و دیالوگ های موبایل
گردش کار طراحی موبایل
برنامه ریزی جریان اپلیکیشن موبایل
وایرفریم موبایل
پروتوتایپ موبایل
آماده سازی برای اپ استور و گوگل پلی
تست های موبایل
پلتفرم ها و دستگاه ها
طراحی اپلیکیشن های ios
طراحی اپلیکیشن های android
طراحی ویژه تبلت
طراحی ویژه پوشیدنی ها
واقعیت افزوده و طراحی موبایل
گام نهم: طراحی وایرفریم
یاد میگیریم چطور وایرفریم رو به جریان کاری طراحیمون اضافه
کنیم تا مطمئن بشیم تجربهی کاربری فوقالعادهای رو ارائه میدیم. وایرفریم مثل یه
نقشهی اولیه است که نشون میده المانهای مختلف یه صفحه کجا قرار میگیرن. همچنین
"وایرفلو" که نشون میده کاربر چطور بین صفحات مختلف حرکت میکنه رو هم تو فرایند
طراحیمون جا بدیم.
6 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
شروع کار با وایرفریمینگ
مقدمه ای بر Wireframing
کیفیت های مختلف Wireframing
نحوه استفاده از متن در وایرفریم
Wireflows چیه
ادغام وایرفریمها تو جریان کاری طراحی
Wireframes در فرآیند طراحی UX
مزایای Wireframes بر اساس نقش
افزودن Wireframes به داستان های کاربر اجایل
برسی قابلیت استفاده Wireframes
حاشیه نویسی و مستندات Wireframes
ساخت وایرفریمها
ایجاد وایرفریم برای موبایل
طراحی ریسپانسیو وایرفریم
نمونه های Wireframing توسط Use Case
بهترین روش های ترسیم وایرفریم
گام دهم: روانشناسی طراحی UX
تو این گام بررسی میکنیم که چرا یه تجربهی منفی میتونه یه عامل تعیینکننده باشه و
چطور از سوگیریهای شناختی اجتناب کنیم. به سه نیاز روانشناختی کلیدی که باعث تعامل
کاربر میشه و چرایی حیاتی بودن درک حافظهی کاربر میپردازیم. این گام یه راهنمای جامع
برای ایجاد طرحهای کاربرمحور و مبتنی بر روانشناسی ارائه میده.
6 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
قوانین رایج مغز انسان
تعصبات شناختی
قوانین تجربه کاربری
نیازهای اساسی کاربر
حافظه انسان و مدل های ذهنی
حافظه انسانی چگونه کار می کند
مدل های ذهنی در مقابل مفهومی
به حداقل رساندن بار شناختی
ماهیت خطاهای کاربر
ادراک و اعتماد انسان
ایجاد اعتماد کاربران
الگوهای فریبنده
شیوه های طراحی متقاعد کننده
10طراحی برای لذت کاربر
گام یازدهم: یوایکس رایتینگ
تو این گام، شما درک کاملی از روشهای Ux Writing خواهید داشت و قادر خواهید بود متن
کوتاه مؤثری ایجاد کنین که تجربهی کاربر رو افزایش میده و کمک میکنه به راحتی به
اهدافشون برسن. همچنین مبانی این مهارت، تفاوت بین محتوای کوتاه (microcontent) و متن
کوتاه (microcopy) و رویکرد کاربرمحور برای نوشتن رو بررسی میکنین.
6 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
شروع کار با ux writing
نوشتن تجربه کاربری یا ux writing چیست
روانشناسی UX Writing
صدای برند در ux writing
تعامل کاربر از طریق UX Writing
قبل از شروع نوشتن
تحقیق در مورد نیازهای کاربران
استراتژی ux writing
بررسی محتوا برای ux writing
یادگیری از کاربران
اصول ux writing
الگوها در UX Writing
نوشتن پیامهای مبتنی بر اقدام
نوشتن پیام های مشکل
افشای تدریجی در UX
بهترین شیوه های UX Writing
اطمینان از ثبات در یوایکس کپی
تست کردن یوایکس کپی
قابلیت دسترسی در میکروکپی
اسناد تحویلی و مستندات در UX Writing
گام دوازدهم: تحقیق تجربه کاربر
تو این گام، درک جامعی از فرآیند تحقیقات کاربر به دست خواهید آورد. در مورد روششناسی
و خروجیهای هر مرحلهی تحقیق، از جمله نحوهی تهیهی اهداف تحقیقاتی واضح و قابل اجرا،
نحوهی شناسایی روش تحقیق مناسب برای مطالعهی خودتون و نحوهی جمعآوری، تجزیه و
تحلیل، استنباط و گزارش مؤثر دادهها، یاد خواهید گرفت.
6 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
متد های تحقیق تجربه کاربر
انتخاب روش تحقیق
ساختن نظرسنجی برای تحقیقات
متد های تحقیق کمی
متد های تحقیق کیفی
مرتب سازی کارت
انجام تحقیقات تجربه کاربر
بهترین روشها برای سوالات تحقیق UX
انجام مصاحبه با کاربر برای تحقیقات UX
جذب شرکتکننده برای تحقیقات UX
درست کردن یه راهنمای مصاحبه UX
سازماندهی تحقیقات UX
تجزیه و تحلیل نتایج تحقیق
برگزاری جلسات جمعبندی
تحلیل تحقیقات UX
گزارشدهی تحقیقات UX
نمودارهای وابستگی در تحقیقات UX
موارد قابل تحویل بعد از تحقیقات
پرسونا در تحقیقات تجربه کاربری
مدل های دهنی در تحقیقات تجربه کاربر
نقشه های سفر و تجربه کاربر
نقشه همدلی در تحقیقات تجربه کابری
گام سیزدهم: الگو های طراحی ux
درک و پیادهسازی الگوهای طراحی برای ایجاد یه تجربهی کاربری روان و شهودی خیلی مهمه.
با استفاده از فرمهای ثبتنام یا پرداخت آشنا، احتمال بیشتری وجود داره که کاربرا
بفهمن چطور با طرح شما تعامل کنن، که باعث کاهش منحنی یادگیری و کم شدن ناامیدی میشه.
تو این گام، درک جامعی از اهمیت الگوهای طراحی ux به دست میارین.
6 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
الگو های غیر برگشت پذیر
الگوی ارسال فرم
الگوی انجام یک پرداخت
الگوی حذف حساب کاربری
الگوی ذخیره تغییرات
الگوی لغو اشتراک
الگو های رایج رابط کاربری
الگوی تماس با پشتیبانی
الگوی نمایش پیشرفت
الگوی نمایش خطای ورودی
الگوی بازنشانی رمز عبور
الگوی وارد کردن کد تبلیغاتی
گام چهاردهم: قابلیت دسترسی در طراحی
تو این گام بهترین روشها برای تضمین دسترسیپذیری تو عناصر طراحی شما، مثل رنگ، متن،
فرمها، لینکها و موارد دیگه رو یاد میگیرین و این که چطور عناصر طراحی خودتون رو
فراگیرتر کنین و اطلاعات رو به شکلی واضح و مختصر نمایش بدین. همچنین مطمئن شین که
طرحهای شما با دستورالعملهای دسترسیپذیری محتوای وب مطابقت داره.
6 درصد از کل دوره
زمان تقریبی یادگیری این گام: 10 روز
شروع کار با قابلیت دسترسی
مقدمه ای بر قابلیت دسترسی
مبانی طراحی فراگیر
ابزار های دسترسی
اختلالات حسی
طراحی برای اختلالات بینایی
طراحی برای آسیب های شنوایی
طراحی برای معلولیت های حرکتی
اختلالات عصبی
طراحی برای نارساخوانی
طراحی برای اضطراب
طراحی برای صرع
طراحی برای اختلال طیف اوتیسم
بهترین روشهای طراحی عناصر دسترسی
دسترسی چند رسانه ای
قابلیت دسترسی به رنگ
قابلیت دسترسی به متن
قابلیت دسترسی به فرم ها
قابلیت دسترسی به پیوندها
قابلیت دسترسی به جداول و فهرست ها
شروع با طراحی تجربه کاربر
طراحی تجربه کاربر چیست
اصول طراحی تجربه کاربر
مقدمه ای بر نظریه رنگ ها
مقدمه ای بر تایپوگرافی
عناصر طراحی
عناصر طراحی رابط کاربر
ویژگی های رنگ
اصطلاحات تصویری
ویژگی های تصویر
تئوری و حرکت انیمیشن
اصطلاحات آیکون ها
مقدمه ای بر سایه ها
اصطلاحات تایپوگرافی
اصول و شیوه های طراحی
نظریه اصول طراحی
استفاده از اصول طراحی
طراحی اتمی توسط برد فراست
10 اکتشافی قابلیت استفاده توسط جیکوب نیلسن
دستگاه ها و چیدمان ها
مقدمه ای بر چیدمان طراحی
مقدمه ای بر گریدهای طراحی
دستگاه ها و اندازه های صفحه نمایش
کار کردن به عنوان طراح رابط و تجربه کاربری
نقش های رایج طراحان
موارد قابل تحویل طراح رابط کاربر
موارد قابل تحویل طراح تجربه کاربر
مقدمه ای بر یوایکس کپی
فرآیندهای طراحی و روش های تحقیق
مقدمه ای بر معماری اطلاعات
درباره مدرس
سپهر یونسی
بیش از 7 سال تجربه طراحی محصول در دوره جامع طراحی محصول مارجین؛ تو این دوره
نمیخوام
فقط تئوری درس بدم، بلکه میخوام تجربههای واقعیم تو پروژههای مختلف رو باهاتون در
میون بذارم. قراره با هم روی کیسهای واقعی کار کنیم و ببینیم چطور میشه یه ایده رو به
یه محصول موفق تبدیل کرد. اگه دنبال یه آموزش کاربردی و عملی هستین، این دوره
دقیقاً همون چیزیه که دنبالشین.
مدیر و موسس آکادمی مارجین
نویسنده کتاب رابط کاربری سئوبیس
بیش از 5 سال سابقه آموزش
مجری بیش از 80 پروژه طراحی محصولات مختلف
ابزار های آموزش داده شده در دوره
نظر مهارت آموزان دوره طراحی محصول
من دوره طراحی محصول یا همون UI,UX دیزاین رو در مارجین شرکت کردم.
طبقه بندی سرفصل
های آموزشی و ترتیب صحیح آموزش باعث شد به ساده ترین حالت ممکن این مطالب رو بدون
هیچ پیش نیازی یاد بگیرم و برا بازار آکار آماده بشم.
در نهایت یکی از کاربردی ترین
دوره هایی بود که تا الان شرکت کردم.
فائقه حسینی طراح محصول Product Designer
دوره به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای هست. از نکات مثبت دوره پروژه محور بودن، تجربه
بالای مدرس، نظم برنامه ریزی کلاس و ارائه سرفصل ها به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای؛
نحوه ارائه مطالب به این صورته که بعد از هر جلسه تمرین مربوطه داده میشه و سپس
توسط مدرس به صورت کامل برسی و رفع اشکال میشه.
مریم مستمند طراح محصول Product Designer
من دوره طراحی محصول یا همون UI,UX دیزاین رو در مارجین شرکت کردم.
طبقه بندی سرفصل
های آموزشی و ترتیب صحیح آموزش باعث شد به ساده ترین حالت ممکن این مطالب رو بدون
هیچ پیش نیازی یاد بگیرم و برا بازار آکار آماده بشم.
در نهایت یکی از کاربردی ترین
دوره هایی بود که تا الان شرکت کردم.
فائقه حسینی طراح محصول Product Designer
صحبتی با دانشجویان دوره
دوره جامع طراحی UI/UX در شیراز: سفری به سوی حرفهای شدنه.
اینجا قراره با همدیگه، اصول و فنون طراحی محصول یا همون طراحی UI/UX رو از صفر تا صد یاد
بگیریم. این دوره، خلاصهی سالها تجربه من تو بازار کار واقعی، پروژههای مختلف، هم موفق و
هم ناموفق هست. هر چیزی که تو این سالها یاد گرفتم رو، بدون هیچ کم و کاستی، تو این دوره
جمعآوری کردم.
یه مسئلهی دیگه هم هست: اگه فکر میکنین وقت کافی برای انجام تمرینها ندارین، بهتره تو این
دوره شرکت نکنین. طراحی محصول، یه کار عملیه و تا وقتی تمرین نکنین، چیزی دستگیرتون نمیشه.
پس اگه واقعاً میخواین نتیجه بگیرین، باید براش وقت بذارین.
اما یه خبر خوب هم دارم. با اطمینان میتونم بگم که این دوره، کاملترین دوره آموزش
طراحی محصول تو ایرانه. سرفصلها و نحوهی تدوین دوره کاملاً استاندارده و از منابع
معتبری مثل Uxcel و Interaction Design Foundation الگوبرداری
شده. پس از کیفیت محتوا خیالتون راحت باشه.
تو این دوره، فقط به UI و UX محدود نمیشیم. در مورد کل چرخهی عمر محصول، از تحقیقاتدر کل،
اگه واقعاً تصمیم داری که یه طراح UI/UX حرفهای بشی و براش تلاش کنی، این دوره میتونه یه
شروع خیلی خوب برات باشه.
طراح رابط کاربری (UI Designer) بر روی ظاهر و چیدمان عناصر بصری یک محصول
دیجیتال تمرکز داره که رابط کاربری زیبا، سازگار و
کاربرپسند بسازه. طراح تجربه کاربری (UX Designer) بیشتر به فرآیندها و احساسات
کاربران توجه داره و سعی میکنه با تحقیق، تست و بهبود تعاملات، تجربه کلی
کاربر رو بهینه کنه. در مقابل، طراح محصول (Product Designer) نقش گستردهتری
داره و هر دو جنبه UI و UX را در کنار درک نیازهای کسبوکار و اهداف محصول در
نظر میگیره تا یه راهحل جامع و موثر ارائه بده.
دوره کِی، کجا و چجوری برگزار میشه؟
این دوره از 15 فروردین 1403 الی 30 خرداد 1403 به صورت حضوری در شیراز برگزار
میشه.
شرایط پرداخت اقساطی چجوریه؟
ثبتنام اقساطی ساده و آسان و بدون نیاز به چک یا سفته یا ضامنه. از بخش
ثبتنام، پرداخت اقساطی رو انتخاب کنین، توی این حالت شما نیمی از هزینه دوره
رو میپردازین و توی دوره ثبت نام میشین و نیمه دیگه هزینه دوره رو یک ماه بعد
پرداخت میکنید.
چحوری باید ثبت نام کنیم؟
برای ثبت نام و رزرو دوره، تا قبل از موعد برگزاری دوره یعنی 15 فروردین 1404، میتونید به یک از دو
حالت پرداخت نقدی و اقساطی هزینه شرکت در دوره رو بپردازید و تو این حالت ثبت
نام شما به صورت قطعی در دوره انجام میشه. اگه سوالی دارید میتونید با شماره
09900800427 تماس بگیرید یا توی واتساپ یا تلگرام پیام بذارید.
میتونیم گروهی ثبت نام کنیم؟
بله؛ و توی این حالت از تخفیف گروهی نیز بهره مند میشید به این صورت که ثبت نام
از۳ تا ۵ نفر به صورت همزمان : ۲۵٪ تخفیف شاملتون میشه برا هر نفر.
طراحی محصول مثل اینه که یه چیزی رو از صفر تا صد، از یه ایده تو ذهنت بگیر تا یه محصول واقعی که
مردم میتونن بخرن و استفاده کنن، شکل بدی. یعنی هم به ظاهرش فکر کنی که قشنگ باشه و هم به
کارکردش که واقعاً به درد بخور باشه و یه مشکلی رو حل کنه. یه طراح محصول خوب، هم باید خلاق
باشه و ایدههای نو داشته باشه، هم باید بفهمه که مردم چی میخوان و چطور از یه محصول استفاده
میکنن. در واقع، طراحی محصول یه جورایی هنر و مهندسی رو با هم قاطی میکنه تا یه چیز مفید و
جذاب به وجود بیاد.